» CGMB a aprobat Planul Urbanistic Zonal pentru modernizarea actualei centuri a Bucurestiului.
» soseaua urmeaza sa fie completata in partea de nord-vest a orasului, unde are o portiune lipsa.
» Edilii mai au in plan construirea unor pasaje supraterane peste DN1A si DN7.
Actuala sosea de centura a Capitalei urmeaza sa fie completata cu portiunea lipsa in zona Chitila-Mogosoaia. In prezent, soferii sunt nevoiti sa mearga pe un traseu deviat prin Mogosoaia si apoi prin Chitila pentru a iesi din nou pe centura. Pentru ca lipseste un fragment din sosea, edilii vor sa-l construisca, primii pasi fiind deja facuti prin obtinerea avizelor necesare si aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ). Proiectele primariei mai prevad construirea unor pasaje supraterane care vor asigura fluidizarea circulatiei. Valoarea investitiei a fost estimata la 24 de milioane de euro.
Se inchide inelul de centura
PUZ-ul aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti prevede modernizarea soselei de centura pe trei tronsoane. Centura va fi completata cu portiunea lipsa intre DN7 si DN1A. soferii sunt nevoiti, in prezent, sa utilizeze un traseu deviat prin Mogosoaia si Chitila. Zona propusa pentru inchiderea soselei se gaseste, in mare parte, pe teritoriul comunei Mogosoaia si pe o lungime de 160 de metri in Chitila, unde se va face legatura cu centura actuala in zona podului peste calea ferata Bucuresti-Ploiesti. Traseul propus traverseaza si Bucurestiul pe o lungime de 100 de metri, intre Lacul Straulesti si calea ferata Bucuresti-Urziceni si, pe 700 de metri, intre DN1A si calea ferata industriala din zona strazii Aeroportului. Terenul pe care se va construi soseaua este, in mare parte, arabil si este partial ocupat de constructii (depozite, magazii, o cale ferata industriala dezafectata). Propunerea facuta de specialisti a fost de a s