BUSINESS - Goana după spectatori
Un nou tip de actor, recomandat nu atât de talent cât de notorietatea de care se bucură, a îmbogăţit peisajul cinematografic. Aşa se face că Andreea Marin şi Mihaela Rădulescu au fost distribuite în filme americane, iar uşa rămâne deschisă şi pentru alte vedete din zona mondenă. • VIDEO
BUSINESS - Goana după spectatori
Un nou tip de actor, recomandat nu atât de talent cât de notorietatea de care se bucură, a îmbogăţit peisajul cinematografic. Aşa se face că Andreea Marin şi Mihaela Rădulescu au fost distribuite în filme americane, iar uşa rămâne deschisă şi pentru alte vedete din zona mondenă.
Ideea de a face mai atractive în ochiul publicului anumite producţii internaţionale prin colaborarea cu vedete locale, dar şi prin promovarea respectivelor vedete pe plan internaţional a apărut ca o variantă a unui proiect iniţiat de preşedintele companiei de distribuţie şi producţie New Films International, împreună cu directorul filialei din România, Radu Nicolau. "Iniţial a fost vorba despre un serial pe care vrem să-l facem între România, Bulgaria, Turcia şi Grecia. O coproducţie între patru televiziuni din aceste zone, pentru care avem şi povestea. Am discutat şi cu televiziunea română şi cu restul televiziunilor, toată lumea a fost de acord, dar până când să demarăm treaba s-a schimbat managementul. Ba la noi, ba la alţii, ceea ce înseamnă că trebuie să o iei de la început. Serialul e construit pe principiul implicării unei vedete din fiecare ţară, a unor figuri care să-l facă dintr-o dată interesant pentru fiecare naţie în parte. Altfel, dacă eu îl urmăresc, nu cunosc vedetele nici din Bulgaria, nici din Turcia, dar le ştiu pe cele de aici. Genul ar fi romance-aventuri, cu o poveste care se poate lega şi la nivel istoric, ca în cazul românilor şi turcilor, de exemplu", descrie N