Din 10 februarie, va exista o linie telefonica gratuita la care se vor putea reclama facturile la intretinere, anunta joi Autoritatea Nationala de Reglementare a Serviciilor Comunitare de Utilitati Publice.
"Avand in vedere unele sesizari ale cetatenilor si ale asociatiilor de proprietari privind nivelul facturilor la intretinere pe perioada de iarna, Ministerul Internelor si Reformei Administrative (MIRA) a decis monitorizarea activitatii de distributie a energiei termice, de repartizare a acesteia pe apartamente si de control la nivelul facturilor, care sa corespunda cu energia termica consumata", se arata intr-un comunicat MIRA.
"Incepand cu data de 10 februarie 2008, Autoritatea Nationala de Reglementare a Serviciilor Comunitare de Utilitati Publice (ANRSC) sa puna la dispozitia proprietarilor si a asociatiilor de proprietari o linie telefonica permanenta, in regim de tel-verde, precum si o adresa de e-mail. Autoritatiile locale, impreuna cu ANRSC vor constitui echipele de control pentru verificarea activitatii presedintilor si a administratorilor din cadrul asociatiilor de proprietari", potrivit comunicatului.
Rezultatele analizelor vor fi comunicate petentilor, dar si operatorilor in vederea imbunatatirii serviciului de distributie a energiei termice.
Din 10 februarie, va exista o linie telefonica gratuita la care se vor putea reclama facturile la intretinere, anunta joi Autoritatea Nationala de Reglementare a Serviciilor Comunitare de Utilitati Publice.
"Avand in vedere unele sesizari ale cetatenilor si ale asociatiilor de proprietari privind nivelul facturilor la intretinere pe perioada de iarna, Ministerul Internelor si Reformei Administrative (MIRA) a decis monitorizarea activitatii de distributie a energiei termice, de repartizare a acesteia pe apartamente si de control la nivelul facturilor