In februarie, bucurestenii vor alege de pe siteul Primariei Capitalei mascota care sa le reprezinte orasul. Dupa modelul capitalelor europene, Bucurestiul va avea un simbol care sa-l reprezinte. Leul, gargarita, acvila, fluturele sau porumbelul alb sunt o parte din simbolurile pe care Primaria Capitalei le propune drept mascota.
Potrivit Biroului de Presa al Primariei, deocamdata nu se stie exact cate simboluri vor fi propuse, intrucat Directia de promovare a turismului in Bucuresti, nou infiintata, inca lucreaza la aceasta problema. Ceea ce este sigur e ca, din februarie, pe site-ul primariei, locuitorii capitalei vor avea ocazia sa isi exprime optiunea pentru mascota preferata.
Mascota, sufletul comertului
Daca inainte era un simbol purtator de noroc, astazi, mascota este un element care sa atraga prin stralucire si sa aduca clienti. La aceasta ora, responsabilii din Primarie inca se mai gandesc ce mascote sa supuna la vot.
In prima faza, am aflat de la Biroul de Presa al PMB, a fost propusa acvila, simbol de pe emblema Bucurestiului, insa ulterior au venit si alte variante: leul, porumbelul alb, gargarita. Pana in februarie, oferta de mascote ar trebui sa fie pregatita, dupa care, timp de doua luni, locuitorii Capitalei vor fi invitati sa aleaga. Dupa ce aceasta va fi aleasa, se va comercializa sub forma de insigne, brelocuri si alte obiecte care sa promoveze orasul.
Proiectul de alegere a unei mascote face parte dintr-un program mai amplu de dezvoltare a turismului in Bucuresti. Astfel, Directia de Dezvoltare a Turismului, proaspat infiintata, are ca scop transformarea, in cel mai scurt timp, a Capitalei intr-o destinatie turistica importanta a Europei. In afara de alegrea mascotei, Directia va trebui sa stabileasca o ruta turistica si obiectivele importante de vizitat, sa infiinteze autocare speciale dest