Carol Ambruş, directorul general al societăţii INAR (Institutul Naţional pentru Autovehicule Rutiere) Braşov, susţine că în ultimii trei ani societatea a trecut de la pierderi destul de mari la un profit operaţional. Compania este evaluată în prezent de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) pentru a fi scoasă la privatizare, prin licitaţie directă. „În 2005, când am fost numit la conducerea societăţii, ni s-a promis că firma va fi privatizată în scurt timp. Au trecut de atunci trei ani, s-a încercat privatizarea institutului de două ori, dar nu s-a reuşit”, a explicat Carol Ambruş.
Diferenţa dintre procedurile de privatizare de până acum şi cea care va fi realizată în acest an este că până acum INAR Braşov urma să fie vândut ca şi institut de cercetare, cu păstrarea obiectului de activitate. Deşi AVAS a primit oferte pentru privatizarea în acest mod, le-a respins, invocând încălcarea anumitor puncte din caietul de sarcini. Acum institutul va fi vândut ca orice altă societate comercială, viitorul proprietar putând să schimbe obiectul de activitate sau chiar să demareze un proiect de dezvoltare imobiliară. Carol Ambruş, directorul general al societăţii INAR (Institutul Naţional pentru Autovehicule Rutiere) Braşov, susţine că în ultimii trei ani societatea a trecut de la pierderi destul de mari la un profit operaţional. Compania este evaluată în prezent de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) pentru a fi scoasă la privatizare, prin licitaţie directă. „În 2005, când am fost numit la conducerea societăţii, ni s-a promis că firma va fi privatizată în scurt timp. Au trecut de atunci trei ani, s-a încercat privatizarea institutului de două ori, dar nu s-a reuşit”, a explicat Carol Ambruş.
Diferenţa dintre procedurile de privatizare de până acum şi cea care va fi realizată în acest an este că până acum INAR Braşov urma