Inconfundabila limuzina cu alura de coupe de la Mercedes-Benz, CLS, a fost revizuita, astfel ca, de acum, versiunea de baza CLS 280 are un motor V6 de 231 CP, in timp ce varful de gama, CLS 63 AMG, dezvolta 514 CP, gratie propulsorului V8 AMG de 6.3 litri V8. Partea din fata se remarca prin calandrul redesenat, grilele tridimesionale vopsite in gri si lampile de semanlizare in forma de sageata, cu tehnologie LED, foarte bine evidentiate, mai ales pe timp de noapte.
Jantele din aliaj usor au fost si ele redesenate si sunt pe 17 inch (CLS 280, 320 CDI si 350 CGI) sau 18 inch (CLS 500). Privita din spate, noua generatie CLS se remarca prin noile grupuri optice si evacuarile in forma trapezoidala. De-acum cunoscuta tehnologie LED nu este folosita la lampile posterioare, fiind preferata o solutie mai evoluata, cu diode cu reactie foarte rapida.
Vezi galerie foto cu Mercedes CLS pe Autonews.ro Inconfundabila limuzina cu alura de coupe de la Mercedes-Benz, CLS, a fost revizuita, astfel ca, de acum, versiunea de baza CLS 280 are un motor V6 de 231 CP, in timp ce varful de gama, CLS 63 AMG, dezvolta 514 CP, gratie propulsorului V8 AMG de 6.3 litri V8. Partea din fata se remarca prin calandrul redesenat, grilele tridimesionale vopsite in gri si lampile de semanlizare in forma de sageata, cu tehnologie LED, foarte bine evidentiate, mai ales pe timp de noapte.
Jantele din aliaj usor au fost si ele redesenate si sunt pe 17 inch (CLS 280, 320 CDI si 350 CGI) sau 18 inch (CLS 500). Privita din spate, noua generatie CLS se remarca prin noile grupuri optice si evacuarile in forma trapezoidala. De-acum cunoscuta tehnologie LED nu este folosita la lampile posterioare, fiind preferata o solutie mai evoluata, cu diode cu reactie foarte rapida.
Vezi galerie foto cu Mercedes CLS pe Autonews.ro