Afacere: 1.200 km, reabilitati pe traseul Bucuresti – Viena
Bordurile Capitalei, o afacere prospera, inflorita sub masca reabilitarilor stradale. Ritmul in care au fost schimbate ne-a ametit pe toti. Un calcul simplu a scos la iveala ca in ultimii trei ani au fost schimbate 2.500.000 de borduri, pe aproape 2.000 de strazi, fiind cheltuiti din banii bucurestenilor 25.000.000 de euro. Puse cap la cap, bordurile acopera 1.200 km, adica distanta Bucuresti – Viena sau Varsovia. Printr-un joc al imaginatiei, cu blocurile de ciment adunate am construit cea mai inalta cladire din Romania. 2,5 milioane de borduri montate in ultimii trei ani2.000de strazi reabilitate din Capitala25milioane de euro cheltuite din banii bucurestenilor1.200 kilometri lungime de bordura: traseul Bucuresti – Viena
Bordurile Capitalei, o afacere prospera care a inceput sa functioneze in ultimii ani, sub masca asa-ziselor reabilitari stradale. Ritmul in care au fost schimbate ne-a ametit pe toti. Un calcul simplu a scos la iveala faptul ca in ultimii trei ani, in Bucuresti au fost schimbate bordurile pe aproape 2.000 de strazi, fiind montate 2.500.000 de bucati. Acestea puse cap la cap insumeaza o distanta de 1.200 de kilometri: Bucuresti – Varsovia sau Viena. Punandu-ne imaginatia la incercare, cu blocuri de ciment adunate, am construit cea mai inalta cladire din Romania.
S-a scris mult in ultima perioada despre afacerea cu borduri, s-au sesizat multe nereguli, chiar primarul general, Adriean Videanu, a recunoscut ca sunt de proasta calitate. Nimeni n-a luat insa nici o masura. Trebuie spus ca in proportie de 70% schimbarea bordurilor a fost coordonata de primariile de sector si nu de Capitala. Acestea au organizat licitatii, au ales firmele, au impus termenele. Vorbim despre aceleasi firme: Euroconstruct Trading 98, ai carei patroni sunt Dan Besciu