Barbatul luase ultima comanda prin dispecerat de la Posta Mare, cu o zi inainte de a fi gasit mort Hari Bacanu, acesta este numele taximetristului impuscat, al carui cadavru a fost apoi incendiat, tarat si abandonat in camp, intre localitatile Deleni si Poiana. Barbatul conducea un Golf 4 autocolat, era sofer angajat la firma de taximetrie Romaris si se pare ca facea trafic de masini din Bulgaria. Oribila crima a mobilizat toate fortele politiei constantene, carora specialistii din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane le-au sarit in ajutor. Identificarea cadavrului a fost extrem de dificila, deoarece asasinii reusisera, prin incendierea cadavrului, sa distruga aproape toate probele. Desi specialistii din IGPR au incercat sa reconstituite trasaturile fetei, se pare ca acest lucru a fost imposibil, deoarece chipul victimei fusese in intregime distrus de flacari. Prin urmare anchetatorii au apelat la ultima solutie. Buricele de la cinci dintre degete, ramase intacte, au fost retezate, iar amprentele introduse in baza de date a politiei. Politistii au avut noroc. Amprentele figurau in calculatoare, ceea ce inseamna ca victima, la un moment dat, victima a avut o problema cu politia. Ancheta a facut, insa, un pas important inainte: identificarea victimei, in persoana lui Hari Bacanu, sofer angajat la firma de taximetrie Romaris. Barbatul era angajat al unui oarecare Sorin Ionescu, patronul sau avand plasate, in cadrul firmei de taximetrie, cinci autoturisme. Unul dintre ele, un Golf 4 autocolat, cu indicativul 22 si numarul de inmatriculare CT-23-DSI, era condus de Hari Bacanu. Faptul ca autoturismul era colat ridica alte probleme in ancheta. Daca criminalii au scos folia, autoturismul, dat deja in urmarire, va fi si mai greu de gasit. Se pare ca victima obisnuia sa ia comenzi din statiile de taxi de la Posta Mare si Parc, dar, de regula, nu lua prin dis