Copiii de sase ani sunt cei mai mari consumatori de publicitate, ponderea scazand odata cu cresterea in varsta. Fetele se uita la reclame mai mult decat baietii, in timp ce parintii aleg din ce in ce mai mult sa evite calupurile publicitare, schimband canalul sau plecand din fata televizorului.
Acestea sunt cateva din concluziile studiului “Impactul publicitatii asupra parintilor si copiilor”, realizat de institutul IMAS, in colaborare cu Centrul de Studii Media si Noi Tehnologii de Comunicare (CSMNTC), la comanda CNA. Potrivit studiului, care face parte dintr-un proiect Phare, copiii de sase ani sunt cei mai mari consumatori de reclama (75% declara ca urmaresc publicitatea TV), iar cei mai putini consumatori sunt cei de opt ani (62%). Acest lucru se intampla desi, conform aceluiasi studiu, parintii cred ca varsta de la care copiii incep sa constientizeze faptul ca se uita la o reclama si nu la un altfel de program este de sapte ani. In schimb, aproape 80% dintre parintii intervievati considera ca varsta de la care sunt atrasi copiii de reclame este mult mai mica, respectiv de trei-patru ani.
Integral in Business Standard
Copiii de sase ani sunt cei mai mari consumatori de publicitate, ponderea scazand odata cu cresterea in varsta. Fetele se uita la reclame mai mult decat baietii, in timp ce parintii aleg din ce in ce mai mult sa evite calupurile publicitare, schimband canalul sau plecand din fata televizorului.
Acestea sunt cateva din concluziile studiului “Impactul publicitatii asupra parintilor si copiilor”, realizat de institutul IMAS, in colaborare cu Centrul de Studii Media si Noi Tehnologii de Comunicare (CSMNTC), la comanda CNA. Potrivit studiului, care face parte dintr-un proiect Phare, copiii de sase ani sunt cei mai mari consumatori de reclama (75% declara ca urmaresc publicitatea TV), iar cei mai putini consumatori sunt cei de opt