Multinaţionala caută oameni isteţi, care se adaptează repede la situaţii noi, sociabili, care ştiu să se poarte cu clienţii. Sursa: Foto: Zapp
Pentru anul acesta, oficialii Zapp preconizează o creştere de 10-15% a numărului de angajaţi, ceea ce înseamnă că echipa se va lărgi cu alţi 150 de oameni. Se caută personal pentru departamentul de operaţiuni, în special pentru poziţii de „customer care specialist“ ori „data support specialist“, operatori part-time şi ingineri pentru departamentul tehnic. Sunt posturi şi în vânzări, pentru sediile din ţară.
Care sunt cerinţele
Dacă vrei să te numeri printre viitorii angajaţi, trebuie să ai bune cunoş tinţe de limba engleză şi de operare PC. Recrutorii spun că preferă persoanele organizate, care ştiu să comunice şi să lucreze în echipă. Sunt apreciaţi oamenii care au atenţie distributivă, ştiu să ducă la îndeplinire mai multe sarcini şi care rezolvă orice situaţie, indiferent cât de încâlcită este.
„Căutăm oameni cu o minte sclipitoare, care îmbrăţişează schimbarea şi se adaptează repede noilor condiţii, au spirit de iniţiativă şi putere de a lua decizii. Ne plac oamenii care au o anumită siguranţă de sine, o mare forţă de muncă şi dorinţa de a învăţa şi acumula rapid“, precizează Carmen Lazăr, Head of Corporate Affairs al Zapp.
De exemplu, pentru un post de „data entry operator“ (cel care realizează conturile clientului, activează numerele de telefon, ataşează servicii suplimentare solicitate, verifică datele introduse), candidatul ideal are studii medii (sau superioare, în curs de finalizare), cunoştinţe solide de operare pe calculator (Word, Excel), ştie limba engleză (la nivel mediu), este atent la detalii, are abilităţi de comunicare şi spirit de echipă. Pentru alte poziţii, mai specializate şi care necesită cunoştinţe tehnice aprofundate, se cere experienţă