In 2007, Swatch Group a inregistrat vanzari sporite pe toate segmentele, cel al ceasurilor finisate consemnand din nou cele mai solide cresteri. Electronic Systems a inregistrat, de asemenea, o crestere semnificativa a vanzarilor datorita performantelor solide din cea de-a doua jumatate a anului. Variatiile de pe pietele valutare au avut un efect favorabil asupra vanzarilor grupului, de 0,3%, in mare parte datorita aprecierii euro. Anul trecut, vanzarile brute la nivel de grup au avansat cu 17,6% pana la un nivel de aproape 6 miliarde de franci elvetieni (3,7 miliarde de euro). Divizia de ceasuri si bijuterii a inregistrat o crestere record, de doua cifre, de peste 20%, toate categoriile de pret si marcile contribuind la aceasta crestere. Segmentul de productie a inregistrat o crestere de 20,9% fata de anul anterior. Avand in vedere performanta vanzarilor pe toate segmentele, grupul se asteapta sa inregistreze o crestere peste medie a profitului operational si a profitului net pe anul 2007. Grupul estimeaza ca tendinta de crestere se va mentine pe toate segmentele in 2008 in ciuda turbulentelor actuale de pe pietele financiare, principalele avantaje ale companiei fiind prezenta pe toate pietele importante si pozitionarea pe toate segmentele de piata. Swatch Group include marci precum Breguet, Blancpain, Breitling, Omega, Tissot si Swatch. In 2007, Swatch Group a inregistrat vanzari sporite pe toate segmentele, cel al ceasurilor finisate consemnand din nou cele mai solide cresteri. Electronic Systems a inregistrat, de asemenea, o crestere semnificativa a vanzarilor datorita performantelor solide din cea de-a doua jumatate a anului. Variatiile de pe pietele valutare au avut un efect favorabil asupra vanzarilor grupului, de 0,3%, in mare parte datorita aprecierii euro. Anul trecut, vanzarile brute la nivel de grup au avansat cu 17,6% pana la un nivel de aproape