Producătorul coreean de electronice LG Electronics vrea pentru 2008 o creştere a vânzărilor în Europa cu 10% faţă de anul trecut. Se urmăreşte majorarea profitului pe diviziile de telefonie, digital media şi electrocasnice, vizând 100 de milioane de terminale mobile, se arată într-un comunicat al companiei. În al patrulea trimestru din 2007, vânzările LG Electronics au crescut cu 12%, ajungând la 11,85 miliarde de dolari, iar profitul net a ajuns la 674 de milioane de dolari. Profitul operaţional a atins 414 milioane de dolari. Vânzările anuale din 2007 au crescut cu 11,2%, ajungând la 43,97 miliarde de dolari, iar profitul net şi cel operaţional au atins 1,32 miliarde de dolari, respectiv 1,315 miliarde de dolari. Vânzările filialelor subsidiare au avut un plus de 15,2%, ajungând la 57,46 miliarde de dolari. Profitul operaţional a atins 3,04 miliarde de dolari, ceea ce a dus marginea de profit la un nivel de 5,3%. Divizia Mobile Communication a înregistrat vânzări de 3,312 miliarde de dolari, cu 10,3% mai mult faţă de al patrulea trimestru din 2006. Pentru business-ul de telefoane, vânzările au atins 3,167 miliarde de dolari, cu 12,2% mai mult faţă de anul precedent. Vânzările pe unităţi au înregistrat un total de 23,7 milioane. Creşterea s-a înregistrat pe pieţele dezvoltate, datorită comercializării telefoanelor Voyager şi Venus în Statele Unite şi Viewty în Europa. Marginea de profit operaţional a crescut cu 8,8% pentru divizia de telefoane, datorită modelelor premium şi preţurilor competitive. Pentru divizia de display-uri, LG urmăreşte obţinerea unei cote de piaţă mai mare pentru televizoarele cu ecran plat, estimând vânzări de 17 milioane de unităţi, care să asigure companiei o poziţie profitabilă pe piaţa globală.
LG Electronics se află pe piaţa din România începând din anul 1990 prin intermediul distribuitorilor, iar din 2004, ca LG Electronics România