Mai mult de 20% dintre abonatii Vodafone isi achita facturile la telefon prin metode non-numerar, respectiv prin Internet, cu cardul bancar, prin virament, prin direct debit, prin Vodafone Mobile Banking sau direct de pe telefonul mobil, a anuntat, marti, operatorul de telefonie mobila. In 2007, numarul de plati ale facturii Vodafone efectuate prin mijloace non-numerar a crescut cu 5%, fata de anul precedent.
Vodafone Romania a lansat, recent, un nou serviciu care permite achitarea facturii Vodafone direct de pe telefonul mobil, utilizand propriul card bancar – Visa sau MasterCard. Orice abonat al companiei poate utiliza aceasta metoda, apeland la numarul scurt *121#. Pentru a efectua plata, clientul alege „Plateste aici factura”, din lista de optiuni, dupa care introduce datele de autentificare solicitate.
Clientii vor primi pe telefon un mesaj de confirmare odata cu efectuarea platii. Plata poate fi efectuata doar de catre titularul contractului de servicii Vodafone, care trebuie sa fie si titularul cardului bancar. Serviciul de plata a facturii Vodafone prin *121# nu necesita acces la Internet si este disponibil clientilor oriunde pe teritoriul tarii, in aria de acoperire a retelei, precum si in roaming, in retelele operatorilor care permit apelarea numerelor scurte de tipul *xxx#.
Oficialii Vodafone spun ca mijloacele de plata non-numerar sunt utilizate de un procent semnificativ mai mare de abonati din segmentul de business. Dintre metodele de plata non-numerar, cele mai utilizate mijloace pentru achitarea facturii Vodafone sunt plata cu cardul, la ATM sau prin dispozitive POS (Point of sale) si plata prin virament.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group, are peste 8,5 milioane de clienti. Grupul Vodafone are 241 de milioane de clienti si divizii in 25 de tari de pe cinci continente. Pe piata locala de telefonie m