Compania canadiana Research In Motion (RIM), producatorul dispozitivelor de tip smartphone BlackBerry, intentioneaza sa atace puternic segmentul consumer, lansand terminale axate si pe functii multimedia, scrie presa internationala. Dispozitivele companiei, precum noul model BlackBerry Pearl roz, pot indeplini acum functii de player audio/video portabil, aparat foto digital, si pot accesa site-uri de networking social, cum ar fi Facebook. Departarea RIM de la linia sa traditionala de business i terminalele voluminoase ce puteau oferi directorilor sau politicienilor acces securizat la contul de e-mail i pare sa fi dat rezultate pozitive, pe masura ce compania si-a sporit numarul de clienti, iar rezultatele financiare au depasit estimarile analistilor. La inceputul lunii decembrie, peste o treime din totalul de 12 milioane de clienti ai companiei proveneau din segmentul consumer. Pearl, produsul care a marcat intrarea RIM pe aceasta piata, a fost lansat initial in 2006, la pretul de 200 de dolari (136 de euro). Dispozitivul are o tastatura completa QWERTY, modul GPS integrat si suporta tehnologiile EDGE si Bluetooth. Compania canadiana Research In Motion (RIM), producatorul dispozitivelor de tip smartphone BlackBerry, intentioneaza sa atace puternic segmentul consumer, lansand terminale axate si pe functii multimedia, scrie presa internationala. Dispozitivele companiei, precum noul model BlackBerry Pearl roz, pot indeplini acum functii de player audio/video portabil, aparat foto digital, si pot accesa site-uri de networking social, cum ar fi Facebook. Departarea RIM de la linia sa traditionala de business i terminalele voluminoase ce puteau oferi directorilor sau politicienilor acces securizat la contul de e-mail i pare sa fi dat rezultate pozitive, pe masura ce compania si-a sporit numarul de clienti, iar rezultatele financiare au depasit estimarile analistilo