Zece firme de transport aerian au primit amenzi insumand peste 288.000 de lei, de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, pentru incalcarea regulamentului privind drepturile pasagerilor, a declarat presedintele Autoritatii, Dan Vlaicu, citat de Mediafax.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a controlat 16 firme de transport aerian care au avut intarzieri sau anulari de zobruri in perioada 3-5 ianuarie, pe zece dintre acestea amendandu-le, in total, cu peste 288.000 de lei pentru incalcarea regulamentului 261 pe 2004, privind drepturile pasagerilor la asistenta si compensare in caz de refuz la ambarcare, anulare sau intarziere prelungita a zborurilor.
Comaniile Blue Air, Malev, Air France, Wizz Air, Carpatair, Tarom, My Air, Alitalia, British Airwaves si Luftansa au fost amendate pentru ca nu au informat pasagerii, nu le-au acordat asistenta, iar Luftansa a fost amendata pentru ca informarea prezentata in scris pasagerilor cu privire la drepturile pe care le au a fost prezentata doar in limba engleza, a adaugat Vlaicu.
Mai multe stiri pe Zece firme de transport aerian au primit amenzi insumand peste 288.000 de lei, de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, pentru incalcarea regulamentului privind drepturile pasagerilor, a declarat presedintele Autoritatii, Dan Vlaicu, citat de Mediafax.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a controlat 16 firme de transport aerian care au avut intarzieri sau anulari de zobruri in perioada 3-5 ianuarie, pe zece dintre acestea amendandu-le, in total, cu peste 288.000 de lei pentru incalcarea regulamentului 261 pe 2004, privind drepturile pasagerilor la asistenta si compensare in caz de refuz la ambarcare, anulare sau intarziere prelungita a zborurilor.
Comaniile Blue Air, Malev, Air France