Dacia Logan şi Dacia Solenza ocupă primele două poziţii în statisticile de vânzări pe segmentul second-hand, conform rezultatelor înregistrate de un distribuitor român de maşini de ocazie. Pe locurile 3 şi 4 se situează Renault Clio Symbol şi Ford Escort. În timp ce românii cumpără automobile ieftine la mâna a doua, clienţii din ţările vecine îşi permit ceva mai mult. La aceştia, preţul mediu al celor mai bine vândute maşini este de aproximativ 15.000 lei.
Iar o Dacia Logan veche de 3 ani, de exemplu, poate fi achiziţionată începând cu 12.500 lei. O altă diferenţă mare în ceea ce priveşte alegerea unui second-hand se referă la automobilele de tip station wagon. În România, cererea pentru astfel de maşini aproape că nu există, fiecare a treia maşină vândută fiind un model sedan cu 4 uşi. În ceea ce priveşte culoarea maşinii, clienţii de la noi aleg albastrul. Referitor la tipul de carburant, în timp ce, în Ungaria, 16 la sută dintre clienţi au optat pentru un diesel, acesta este preferat de unul din 2 clienţi români de second hand. (A.E.M.)
Dacia Logan şi Dacia Solenza ocupă primele două poziţii în statisticile de vânzări pe segmentul second-hand, conform rezultatelor înregistrate de un distribuitor român de maşini de ocazie. Pe locurile 3 şi 4 se situează Renault Clio Symbol şi Ford Escort. În timp ce românii cumpără automobile ieftine la mâna a doua, clienţii din ţările vecine îşi permit ceva mai mult. La aceştia, preţul mediu al celor mai bine vândute maşini este de aproximativ 15.000 lei.
Iar o Dacia Logan veche de 3 ani, de exemplu, poate fi achiziţionată începând cu 12.500 lei. O altă diferenţă mare în ceea ce priveşte alegerea unui second-hand se referă la automobilele de tip station wagon. În România, cererea pentru astfel de maşini aproape că nu există, fiecare a treia maşină vândută fiind un model sedan cu 4 uşi. În ceea ce priveşte culoa