Diferenţele dintre preţurile practicate de dealeri şi alte magazine care comercializează piese auto pot ajunge şi la 80% O maşină nouă reprezintă un vis frumos, ba chiar un scop în
Diferenţele dintre preţurile practicate de dealeri şi alte magazine care comercializează piese auto pot ajunge şi la 80%
O maşină nouă reprezintă un vis frumos, ba chiar un scop în viaţă pentru mulţi români, fie că au ori nu disponibilităţi materiale pentru a-şi putea permite aşa ceva. Totuşi, visul frumos numit maşină nouă se poate transforma foarte repede în coşmarul numit întreţinerea ei.
De obicei, înainte de a ne decide să cumpărăm un autoturism, ar trebui să ne interesăm şi de costurile întreţinerii acestuia. Oricum, până să vă hotărâţi să cumpăraţi o maşină, este foarte important să solicitaţi şi să discutaţi foarte atent absolut toate condiţiile de garanţie. Asta pentru a preîntâmpina situaţii în care o să fiţi neplăcut surprinşi că garanţia, de fapt, nu prea acoperă componentele de care eraţi sigur. Concret, dacă vă cumpăraţi o maşină, o luaţi ca să o folosiţi.
Dacă aveţi "şansa" să se strice, trebuie să o reparaţi, pe banii dumneavoastră sau ai lor, în funcţie de contract. Motiv pentru care într-un contract trebuie specificat clar ce nu are garanţie. Asta, pentru că la un contract de asigurare sunt trecute toate excepţiile, la modul particular sau general.
Multe piese nu sunt acoperite de garanţie
Trecem de la contractele de garanţie la reparaţia propriu-zisă a maşinii. În cazul în care vehiculul este nou, sunteţi obligat să faceţi reviziile la importatorul de la care aţi cumpărat maşina. Totuşi, nu tema privind costurile reviziilor aş dori s-o abordez, cu toate că şi aceasta este de interes general, ci problema diferenţelor enorme între piesele comercializate în reţelele oficiale de service ale importatorilor şi tarifele practicate în res