Aproximativ 37% din tinerii romani isi doresc sa aiba propria afacere, arata studiul Leo Youth II, realizat de agentia de publicitate Leo Burnett si agentia de cercetare D&D Research. Studiul imparte tinerii in cinci categorii: tinerii de moda veche (29,7%), ambitiosii calculati (19,2%), oportunistii (15,8), pesimistii confuzi (17,2%) si rebelii de cartier (17,9%). "Ambitiosii calculati" se intretin singuri, dar vor sa nu mai fie angajati, ci sa aiba propria afacere. "Pesimistii confuzi" nu stiu ce vor sa faca in viata si se adapteaza cu greu la un loc de munca, traiesc din banii parintilor pe care ii cheltuie impulsiv. "Rebelii de cartier" nu sunt si nici nu vor sa fie angajati, dar spera sa aiba o afacere. Au un stil de consum impulsiv, cea mai mare parte din bani ducandu-se pe distractie, gadget-uri si haine. "Oportunistii" isi doresc sa castige mult, dar fara efort, au branduri preferate carora le raman fideli mult timp, iar pentru ei marca este un indicator al statusului social. Studiul este reprezentativ pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele mari din Romania. Aproximativ 37% din tinerii romani isi doresc sa aiba propria afacere, arata studiul Leo Youth II, realizat de agentia de publicitate Leo Burnett si agentia de cercetare D&D Research. Studiul imparte tinerii in cinci categorii: tinerii de moda veche (29,7%), ambitiosii calculati (19,2%), oportunistii (15,8), pesimistii confuzi (17,2%) si rebelii de cartier (17,9%). "Ambitiosii calculati" se intretin singuri, dar vor sa nu mai fie angajati, ci sa aiba propria afacere. "Pesimistii confuzi" nu stiu ce vor sa faca in viata si se adapteaza cu greu la un loc de munca, traiesc din banii parintilor pe care ii cheltuie impulsiv. "Rebelii de cartier" nu sunt si nici nu vor sa fie angajati, dar spera sa aiba o afacere. Au un stil de consum impulsiv, cea mai mare parte din bani ducandu-se pe distr