Publicitatea pe motoarele de cautare si optimizarea site-urilor pentru o mai buna indexare in motoarele de cautare sunt tactici extrem de importante pentru mentinerea si cresterea traficului site-urilor internet, scrie Alex Visa pe Webservator.ro. Visa a postat pe pagina sa primul articol dintr-o serie care va vorbi despre folosirea tacticilor SEO si SEM, precum si pasii de urmat pentru a crea si optimiza campanii pe motoarele de cautare, respectiv pentru a optimiza un site pentru o mai buna indexare pe motoarele de cautare.
Publicitatea pe motoarele de cautare si optimizarea site-urilor pentru o mai buna indexare in motoarele de cautare sunt tactici extrem de importante pentru mentinerea si cresterea traficului site-urilor internet.
Acesta este un prim articol dintr-o serie care va vorbi despre folosirea tacticilor SEO si SEM si va prezenta opinia mea referitoare la pasii de urmat pentru a crea si optimiza campanii pe motoarele de cautare, respectiv pentru a optimiza un site pentru o mai buna indexare pe motoarele de cautare.
Toate cele ce urmeaza sunt rezultatul experientei mele in gestionarea de campanii pe motoarele de cautare, campanii care au avut bugete de la cateva sute la cateva sute de mii de dolari pe luna. Daca sunteti la momentul la care va pregatiti sa porniti o campanie pe Google sau alt motor de cautare, in mod cert aceste sfaturi va vor fi de folos. Cu toate astea, ele nu reprezinta o garantie a succesului.
In abordarea oricarei campanii de search (SEM), sunt cateva etape care trebuie respectate.
Acestea sunt: analiza initiala si instalarea, demarearea campaniei, optimizarea si testarea.
In faza de analiza initiala si instalare a campaniei se vor crea listele de cuvinte cheie si anunturile text, se vor pregati parametrii de monitorizare si se vor stabili obiectivele campaniei. De