Camelia Badea este Sales Manager Logitech pentru Romania la 28 de ani. Acum doi ani cand a preluat aceasta functie nu avea colegi de echipa in tara si nici birou personal. Iar munca sa nu tine cont de fusul orar.
A terminat Facultatea de finante-banci din cadrul ASE, dar nu i-a trebuit mult pana si-a dat seama ca nu a fost cea mai buna alegere. A lucrat o perioada pentru Interbrands unde a realizat ca este atrasa de domeniul marketingului si de vanzari.
Apoi a urmat functia de key account manager in cadrul Philips Romania. Insa acum un an si jumatate Logitech, unul dintre cei mai mari producatori mondiali de periferice din domeniul IT, i-a facut o propunere careia nu i-a putut rezista.
"In viata sunt doua tipuri de realizari. Cele pe care ti le planuiesti tu si sunt unele care tin de curajul de a fructifica un moment, de a te urca intr-un tren. Pentru mine din momentul in care am fost contactata de Logitech a fost ca si cand m-as fi urcat intr-un roller coaster. Si nu m-am dat jos nici acum". Badea recunoaste ca initial a speriat-o ideea ca va lucra in domeniul IT.
"Imi era putin teama si pentru ca rolul meu in Romania era sa pun pe picioare businessul de aici. Mi-am dat seama din prima discutie cu ei ca viata mea o sa se schimbe 100%. De obicei in momentul in care preiei un job nou se intampla asta. Dar aici a fost mult mai mult. Dintr-o data nu ai colegi in tara, esti singura pe o raza de sute de kilometri, ai putere de decizie absoluta pentru tara in care lucrezi, lucrezi de acasa si faci de toate", spune aceasta.
Jobul sau in cadrul acestei companii presupunea sa imbine mai multe functii. "La inceput esti secretara, manager logistic, faci marketing, vanzari, stabilesti politica de distributie si de preturi, esti client account.
Faci orice e nevoie ca sa mearga totul. Esti pe cont propriu. Si, desi m-a speriat, a