Cat intelege publicitatea romaneasca din tendintele internationale? Cum se manifesta dictatura clientului care vrea neaparat un pop-up? Care e asemanarea intre o agentie de publicitate si Steaua? De ce oamenii din comunicarea politica par, in campaniile electorale, niste gorile impaiate? Si, mai cu seama, cum se formeaza si ce asteptari sa ai de la viitorii specialisti in interactiv ai agentiilor? Despre "e-alegeri", despre "gandacul de bucatarie ai presei" si despre vremea cand vom vedea morti corporatisti pe strada spune ce crede Serban Alexandrescu, unul dintre batranii creatiei publicitare romanesti si director "pe felie" la Headvertising, intr-un interviu pentru HotNews.ro.
Pe scurt:
1. "In 2007, toata lumea a vazut ce inseamna netul inclusiv pentru ca ei au inceput sa stea foarte mult pe Internet"
2. "In agentii inca nu se simte o adaptare la schimbarea asta uriasa" data de noile media
3. "Un om formatat la cap, caruia i s-a inchis fontanela pe print si asa mai departe, greu va mai jongla cu foarte multa dexteritate" pe mediile interactive
4. Alegerile din 2008 vor fi "mult mai e-alegeri"
5. "Un pas inainte va fi cand nu ti se va mai spune ca trebuie sa faci un banner de 300 pe 200 si o sa te lase sa te folosesti cu adevarat de ce poate face mediul asta"
6. "Probabil ca facuta la fel de prost, de catre niste oameni la fel de prost instruiti, comunicarea politica va ramane in continuare multa vreme intr-un con de umbra"
7. "Ceva care s-a schimbat si cred ca nu se va mai schimba la loc niciodata este publicul discursului politic"
8. Singurul lucru care ii va face pe clientii actuali sa-si schimbe modul de gandire este concurenta
Scurtaturile publicitatii - scurtaturile omului care traieste in gri
Rep: Acum zece ani,