La Velvet Underground, concept barul pop-art deschis de curând în zona Izvorul Rece, se servesc vinuri fine, maşini şi motoare „made in Italy“.
Ca să daţi de Velvet, trebuie să găsiţi banana uriaşă cocoţată pe-o clădire de pe strada Ştefan Mihăileanu. Odată reperat fructul exotic din plastic galben, nu mai sunt decât doi-trei paşi până în concept barul pop-art, pitit de nişte italieni întrun subsol cu decor stilat. Unul dintre cele mai noi locuri de distracţie urbană, Velvet Underground este mai mult decât un bar unde poţi să bei un pahar de „Lolita“ - vin roşu sec de la Podere Castorani al lui Jarno Trulli, pilotul de Formula 1 cu Toyota, - sau o Caipiroska făcută după reţeta internaţ ională standard.
Locul e recomandat şi amatorilor de maşini sau motoare „made in Italy“ - expuse în curte şi la intrarea în club -, şi iubitorilor de mobilă şi bijuterii à la Milano, dar şi clubberilor liniştiţi, care ştiu să se bucure de muzici mixate de Haute Culture (de la Şuie Paparude), Marika sau Sinkronize. Iar până la sfârşitul lunii martie, Velvet va fi punct de atracţie şi pentru cei care apreciază reţeta „art&food“.
Canapele Cadillac,barman din Milano
Pe scări în jos e drumul către Velvet Underground. Pereţii sunt garnisiţi cu plăcuţe de înmatriculare, iar sub podelele transparente stau aliniate multe banane şi reviste „motorizate“. Canapeaua alb-roşie Cadillac în stilul anilor ’60, realizată întocmai după modelul tapiţeriei vechii maşini, pe care stai relaxat sorbind din cocktailul cu mentă şi lime, poate fi cumpărată cu 800 de euro.
Şi scaunele albe, tip cocoon,pot fi luate acasă
Dacă nu aveţi chef de shopping, bucuraţi-vă pe îndelete de reţetele (non)alcoolice, lichide, preparate de Matteo Giacobbe. Regula casei e simplă: „Lăsaţi berea, beţi vin!“. Tipul din spatele barului, unul dintre asociaţi,