Unele companii le poruncesc efectiv clientilor sa fie acasa la ora si data stabilita de companie pentru instalare, fara a tine cont de programul lor.
Furnizorii de internet din Romania se lauda cu oferte care mai de care mai atractive. Dispozitive gratuite in limita stocului disponibil, discounturi, minute in retelele de telefonie mobila, viteza garantata si, nu in ultimul rand, „rapiditate in instalare“, daca ar fi sa ne luam dupa mesajele publicitare.
Realitatea este insa diferita si indepartata de ceea ce se spune in reclamele televizate sau in cele afisate la colt de intersectie. Majoritatea furnizorilor mari de internet din Romania nu-si prea respecta clientii.
Timpul maxim de instalare a internetului prevazut in contract este depasit frecvent, pachetele oferite au un raport calitate pret foarte scazut, iar angajatii furnizorilor se poarta cu clientii ca si cum viata acestora ar depinde de serviciile lor.
Daca am lua in considerare doar „parerea“ companiilor, cu siguranta in aceste randuri nu ati fi regasit decat informatii despre cat de profesionisti sunt furnizorii de internet de pe la noi. Cand adresezi aceleasi intrebari consumatorilor, imaginea se schimba radical.
RCS&RDS Clientul, la discretia noastra
Catalin locuieste in zona Pantelimon, Bucuresti. Dupa ce a incheiat contractul cu RCS&RDS, a fost anuntat ca va avea internetul instalat in perioada de timp prevazuta in contract. „Au trecut cele doua saptamani insa nu a venit nimeni. La un moment dat, am inceput sa sun eu si sa insist sa vina sa-mi puna internet.
A doua zi, in jurul orei 14.00, m-a sunt unul dintre tehnicieni sa vada daca sunt acasa. Atunci l-am intrebat daca el e acasa... Mirat, m-a intrebat ce intrebare e asta... el e pe teren, munceste! Bun atunci, i-am zis, la ora asta si eu sunt la serviciu si nu pot merge acas