70.000 de oameni pe picior de greva generala era un motiv mai mult decat suficient ca liderii de sindicat si ministrul de resort, ba si premierul sa fi tratat chestiunea cu maxima responsabilitate. N-a fost asa. Ieri dimineata era haos intr-o buna parte a retelei feroviare, inclusiv in Bucuresti: trenuri cu calatori oprite pe traseu, altele intepenite in statiile de plecare, pasageri care platisera bilete la CFR, dar alergau sa gaseasca vreun microbuz spre a ajunge la destinatie. Criza de la cal 70.000 de oameni pe picior de greva generala era un motiv mai mult decat suficient ca liderii de sindicat si ministrul de resort, ba si premierul sa fi tratat chestiunea cu maxima responsabilitate. N-a fost asa. Ieri dimineata era haos intr-o buna parte a retelei feroviare, inclusiv in Bucuresti: trenuri cu calatori oprite pe traseu, altele intepenite in statiile de plecare, pasageri care platisera bilete la CFR, dar alergau sa gaseasca vreun microbuz spre a ajunge la destinatie. Criza de la cal
70.000 de oameni pe picior de greva generala era un motiv mai mult decat suficient ca liderii de sindicat si ministrul de resort, ba si premierul sa fi tratat chestiunea cu maxima responsabilitate. N-a fost asa. Ieri dimineata era haos intr-o buna parte a retelei feroviare, inclusiv in Bucuresti: trenuri cu calatori oprite pe traseu, altele intepenite in statiile de plecare, pasageri care platisera bilete la CFR, dar alergau sa gaseasca vreun microbuz spre a ajunge la destinatie. Criza de la calea ferata a fost pe de o parte alimentata cu rea-credinta, iar pe de alta ? gestionata anapoda, neprofesionist si arogant. Greva a fost clar nelegala, nefiind parcurse etape obligatorii (conflict de munca, negociere, abia apoi greva de avertisment si greva generala). Cu o smecherie ieftina, liderii de sindicat balmajeau pe la televiziuni, de frica urmarilor, ca nu ei declanseaza greva, ci,