Deschiderea unui hipermarket genereaza inchiderea catorva zeci de magazine de cartier. Castigatorul acestei curse este benzinaria care are un program 24 din 24, dar care nu traieste doar din vanzarile din magazine.
Care sunt strategiile pe care benzinariile le folosesc pentru maximizarea acestui avantaj?
"La fiecare hipermarket deschis, se inchid aproximativ 100 de chioscuri (magazine de cartier), ceea ce transforma benzinariile deschise 24 din 24 de ore in reale puncte de interes pentru consumatori", spune Dan Rosu, directorul general executiv al Rompetrol Downstream, divizia de retail a grupului petrolier. Deschiderea unui hipermarket genereaza inchiderea catorva zeci de magazine de cartier. Castigatorul acestei curse este benzinaria care are un program 24 din 24, dar care nu traieste doar din vanzarile din magazine.
Care sunt strategiile pe care benzinariile le folosesc pentru maximizarea acestui avantaj?
"La fiecare hipermarket deschis, se inchid aproximativ 100 de chioscuri (magazine de cartier), ceea ce transforma benzinariile deschise 24 din 24 de ore in reale puncte de interes pentru consumatori", spune Dan Rosu, directorul general executiv al Rompetrol Downstream, divizia de retail a grupului petrolier.