Profitand de firmele de taxi cunoscute pe piata, care practica tarife normale, piratii taximetristi le imita in detaliu siglele si denumirile. Spre exemplu la denumirea Meridan Taxi se mai adauga un e la final si rezulta Meridiane Taxi, Taxi Confort e piratat ca Taxi Confortabil, Alfa Taxi se poate confunda usor cu Afla e Taxi.
Potrivit Gandul Online acestia ca sa nu dea de banuit, "se multumesc" sa afiseze un pret de 7,65 sau 7,7 lei/km, desi legea le permite sa practice un tarif maxim de 8.00 lei/km. Ei folosesc aceste preturi datorita asemanarii vizuale cu 1,65 sau 1,75 lei/km, tarif practicat in general firmele de taximetrie de pe piata.
Un taximetrist obisnuit din Bucuresti face intre 120 si 150 de kilometri pe zi circuland 50% plin si 50% gol, pe cand un pirat face o tura pe zi, ia un milion jumatate si se intoarce acasa odihnit. Justificarea tarifele ridicate de acestia se refera la faptul ca in masinile de firma sunt jegoase si miros a transpiratie sau a tutun. Pe cand ei au masinile parfumate.
"Independentii" au monopolizat statiile de taxi din zone ultracentrale: Piata Romana, Piata Unirii, Universitate, Piata Victoriei si Gara de Nord, fiind printre primi in cardurile de taxiuri stationate, in asteptarea clientului.
Profitand de firmele de taxi cunoscute pe piata, care practica tarife normale, piratii taximetristi le imita in detaliu siglele si denumirile. Spre exemplu la denumirea Meridan Taxi se mai adauga un e la final si rezulta Meridiane Taxi, Taxi Confort e piratat ca Taxi Confortabil, Alfa Taxi se poate confunda usor cu Afla e Taxi.
Potrivit Gandul Online acestia ca sa nu dea de banuit, "se multumesc" sa afiseze un pret de 7,65 sau 7,7 lei/km, desi legea le permite sa practice un tarif maxim de 8.00 lei/km. Ei folosesc aceste preturi datorita asemanarii vizuale cu 1,65 sau 1,75 lei/km