Brandul de imbracaminte, incaltaminte si accesorii semnate Jennifer Lopez va ajunge si in Romania in luna septembrie a acestui an, prima locatie fiind Bucuresti, Unirea Shopping Center.
Reprezentantii Pinnacle Group, master-francizor in Romania al brandului JLo, au anuntat ca vor deschide pe piata locala cel mult zece locatii in urmatorii cinci ani.
“Vom deschide primul magazin JLo in septembrie in Bucuresti, zona Unirii, iar in urmatorii cinci ani ne propunem sa dezvoltam intre 6 si 10 magazine in locatii selecte din toata tara”, a declarat Paul Ewans, General Manager Pinnacle Promotion Group.
Francizorul a anuntat ca doreste, pe termen lung, extinderea brandului in toate orasele mari din tara, avand in plan Cluj, Constanta, Timisoara, Brasov etc. “Investitiile intr-un magazin JLo ajung la 30-40.000 de euro pentru amenajare, este vorba de un concept importat din America”, a afirmat pentru Wall-Street Andreea Ogrezeanu, Marketing Director in cadrul Pinnacle Promotion Group.
Produsele JLo se adreseaza unui target tanar, preponderent intre 12 si 25 de ani, dar si femeilor moderne, mereu tinere si in pas cu moda. Astfel, magazinele JLo vor aduce in Romania cele mai apreciate colectii ale artistei, JLo, Sweetface si justsweet, la preturi “medium-high”, insa accesibile din punct de vedere al unui brand de calitate.
Pinnacle Promotion Group detine franciza JLo pentru Romania, in parteneriat cu Eurostyle Group, reprezentant exclusiv al marcii JLo in Grecia, Cipru, Turcia si tarile din regiunea baltica.
Creat in 2000 in colaborare cu Andy Hilfinger, brandul JLo a patruns din America si in Rusia, cu 24 de magazine deschise in anul 2004 si apoi in Grecia, cu zece locatii deschise pana in prezent.
Primul magazin JLo a fost deschis in Statele Unite, la Chicago, in anul 2005. In Europa, expansiunea brandului va continua cu locatiile dej