Seful grupului Renault-Nissan incearca sa intareasca pozitia aliantei pe pietele emergente pentru a contracara declinul vanzarilor din Statele Unite si Europa.
Acum aproape zece ani, Carlos Ghosn era omul care salva Nissan Motors de la colaps, transformand compania auto intr-unul dintre cei mai profitabili producatori de masini, scrie cotidianul The Wall Street Journal Europe.
Astazi, Ghosn, in varsta de 54 de ani, ocupa functia de CEO atat la Nissan, cat si la Renault, oferind o perspectiva complexa asupra viitorului industriei auto. Seful grupului Renault-Nissan incearca sa intareasca pozitia aliantei pe pietele emergente pentru a contracara declinul vanzarilor din Statele Unite si Europa.
Acum aproape zece ani, Carlos Ghosn era omul care salva Nissan Motors de la colaps, transformand compania auto intr-unul dintre cei mai profitabili producatori de masini, scrie cotidianul The Wall Street Journal Europe.
Astazi, Ghosn, in varsta de 54 de ani, ocupa functia de CEO atat la Nissan, cat si la Renault, oferind o perspectiva complexa asupra viitorului industriei auto.