Reteaua de sucursale ramane principalul canal de distributie pentru bancile de retail, curentul de acum 10 ani in favoarea canalelor alternative fiind depasit, afirma Giovanni Boccolini, seful diviziei care coordoneaza subsidiarele din afara Italiei ale grupului Intesa Sanpaolo. "In urma cu 10 ani, toti credeau ca reteaua este 'moarta', insa s-a dovedit ca sucursala inca este importanta, iar canalele alternative pot functiona ca suport. Conform strategiei noastre privind Romania, vom investi mult pentru deschiderea de sucursale, care vor constitui canalul principal de vanzare. E adevarat ca este scump, insa practica a aratat ca poti muta tranzactiile pe canale alternative, nu insa si consilierea clientilor, mai ales pe produse strategice cum este creditul ipotecar", comenteaza Boccolini. Intesa Sanpaolo intentioneaza sa treaca de 100 de unitati in 2009, dintre care peste 20 in Bucuresti, fata de un total de 50 in prezent. "Vom avea o expansiune selectiva, axata pe zonele economice care ni se par mai interesante". Intesa mizeaza pe investitorii italieni din Romania, precum si pe numarul mare de romani din Italia pentru cresterea clientelei. Cartierul general al Intesa Sanpaolo Romania ramane la Arad, insa centrul de business, inclusiv departamentul comercial, se muta la Bucuresti. Reteaua de sucursale ramane principalul canal de distributie pentru bancile de retail, curentul de acum 10 ani in favoarea canalelor alternative fiind depasit, afirma Giovanni Boccolini, seful diviziei care coordoneaza subsidiarele din afara Italiei ale grupului Intesa Sanpaolo. "In urma cu 10 ani, toti credeau ca reteaua este 'moarta', insa s-a dovedit ca sucursala inca este importanta, iar canalele alternative pot functiona ca suport. Conform strategiei noastre privind Romania, vom investi mult pentru deschiderea de sucursale, care vor constitui canalul principal de vanzare. E adev