Afacerile Asesoft Distribution au crescut anul trecut cu 44% fata de 2006 si au ajuns la 104 milioane dolari. Compania a inregistrat astfel un ritm dublu de crestere in raport cu evolutia pietei locale de distributie IT.
“Asesoft Distribution isi propune sa atinga un volum de 135 milioane dolari in 2008, reprezentand o crestere cu 30% fata de anul anterior, estimarea noastra bazandu-se pe faptul ca piata va cunoaste o usoara incetinire a ritmului anul acesta, crescand cu doar 15%. Am incheiat 2007 depasind cu noua milioane dolari cifra anuntata la inceput de an", a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution.
Asesoft Distribution a semnat pe parcursul anului 2007 o serie de contracte de distributie cu producatori de tehnologie recunoscuti, precum Microsoft pentru produse periferice, Western Digital pentru dispozitive de stocare, BitDefender pentru produse software de securitate sau Lite-On, cel mai mare producator mondial in zona dispozitivelor optice (CD/DVD-RW, Blu-ray).
In paralel, compania a dezvoltat programe personalizate de marketing care au dus la o consolidare a pozitiei in piata a marcilor existente in portofoliu precum AMD, Gigabyte, Kingston, LG sau Seagate.
Compania de distributie IT are o baza de clienti formata din peste 1.000 reselleri activi si este furnizor important al retelelor de retail locale. Afacerile Asesoft Distribution au crescut anul trecut cu 44% fata de 2006 si au ajuns la 104 milioane dolari. Compania a inregistrat astfel un ritm dublu de crestere in raport cu evolutia pietei locale de distributie IT.
“Asesoft Distribution isi propune sa atinga un volum de 135 milioane dolari in 2008, reprezentand o crestere cu 30% fata de anul anterior, estimarea noastra bazandu-se pe faptul ca piata va cunoaste o usoara incetinire a ritmului anul acesta, crescand cu doar 15%.