Aliz Kosza, noul CEO al producatorului de lacuri si vopsele Fabryo Corporation, estimeaza pentru urmatorii trei ani o crestere medie de circa 20-30% a cifrei de afaceri, datorita avansului pietei imobiliare.
Compania Fabryo, care a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 42 mil. euro, in crestere cu 30% fata de anul precedent, va investi anul acesta in dezvoltarea retelei de show-room-uri, dupa ce a finalizat o investitie de 15 mil. euro in construirea unei unitati de productie in localitatea Popesti-Leordeni, langa Bucuresti.
"Din momentul in care am preluat conducerea companiei Fabryo prioritatea mea au fost vanzarile. Am stabilit o noua politica comerciala si am schimbat structura de vanzare in teritoriu, prin numirea a noua manageri regionali, care sa acorde un suport mai mare distribuitorilor", a declarat Kosza. In prezent, Fabryo are circa 37 de distribuitori.
In plus, Kosza intentioneaza sa extinda vanzarile pe segmentul business to business si urmeaza sa stabileasca intalniri cu firme de constructii pentru promovarea unor pachete speciale, care sa cuprinda mai multe materiale de constructii pentru realizarea unui termosistem.
Kosza a condus pana la sfarsitul anului trecut operatiunile locale ale grupului norvegian Orkla Foods, activ pe mai multe piete din industria alimentara. In cadrul Orkla, Aliz Kosza a lucrat patru ani. In ultimii zece ani, ea a ocupat diferite pozitii de management in mai multe companii, fiind director general al companiei petroliere MOL Romania sau coordonand vanzarile Kraft Jacobs Suchard in Romania. Reprezentantii Orkla se afla inca in cautarea unui inlocuitor permanent pentru Aliz Kosza.
"Inca din 1997 am schimbat domeniul de activitate odata la trei ani, principala motivatie fiind gasirea unor noi provocari. Am venit la Fabryo pentru a incheia procesul de transformare a companiei dintr-o afacere