Divizia de PR a agenţiei de publicitate Tempo Advertising a devenit o agenţie cu personalitate juridică sub numele Rogalski Grigoriu Public Relations. Noua companie are ca asociaţi: Dragoş Divizia de PR a agenţiei de publicitate Tempo Advertising a devenit o agenţie cu personalitate juridică sub numele Rogalski Grigoriu Public Relations. Noua companie are ca asociaţi: Dragoş Grigoriu (68%), directorul general şi patronul agenţiei Tempo Advertising, Vlad Grigoriu (8,5%), Simona Dan (5%), Florina Vărzariu (8,5%) şi Eliza Rogalski (10%).
Rogalski Grigoriu Public Relations va avea acces la competenţele de research, creaţie, media şi producţie ale Tempo Advertising. Eliza Rogalski, managing partner, a declarat că în 2007 divizia de PR a înregistrat venituri în valoare totală de 500.000 de euro.
Agenţia are instrumente proprii de planning
Firma are 15 consultanţi specializaţi în cadrul Chartered Institute for Public Relations (CIPR) din Anglia. De asemenea, membrii echipei sunt specializaţi în toate disciplinele comunicării, absolvind cursurile de Creative Planning şi Idea Management ale IMU (Idea Management University), precum şi specializări de suport - Competitive Intelligence şi Effective Personal Productivity.
Echipa şi-a creat instrumente proprii de planning: "Harta Influenţelor", care identifică toate categoriile de public ţintă şi natura influenţelor dintre aceştia; "Matricea de Comunicare", care permite integrarea tuturor publicurilor ţintă într-un singur plan de comunicare; "Benchmarking", care permite estimarea unor rezultate ale campaniilor de PR încă din momentul planificării lor.
Echipa de PR a fost creată acum 10 ani, când a început să lucreze pentru Tuborg - client alături de care a câştigat şi primul său aur la Romanian PR Award, în 2005. Anii 2006 şi 2007 au continuat seria premiilor cu medali