Cosmote Romania a finalizat relocarea si extinderea activitatilor principale de relatii cu clientii intr-o cladire amplasata in Iride Business Park, in Pipera, valoarea investitiei fiind de peste doua milioane euro, a anuntat, marti, operatorul de telefonie mobila. Noul centru gazduieste peste 420 angajati. Spatiul este inchiriat. Anul trecut, operatorul a creat peste 300 de noi locuri de munca si spune ca ritmul de crestere va continua si in acest an.
Noul centru, amplasat pe primele doua niveluri ale cladirii si cu o suprafata de 5.000 metri patrati, gazduieste in prezent peste 300 de angajati ai departamentului de Relatii cu Clientii si peste 120 de angajati ai diviziilor de IT, date si retea. Centrul dispune si de un sistem IVR (sistem interactiv de raspuns vocal), pentru a asigura un raspuns prompt solicitarilor clientilor. Pe langa apeluri si e-mail, clientii Cosmote pot intra in legatura cu departamentul de relatii cu clientii direct de pe site-ul companiei sau trimitand un fax.
“Cosmote a inceput activitatile de relatii cu clientii in decembrie 2005, odata cu lansarea companiei, cu o echipa de aproape 50 de angajati. Ca urmare a evolutiei rapide a numarului de clienti, in prezent, echipa dedicata este formata din peste 460 de angajati, care opereaza din trei locatii diferite. Toti reprezentantii nostri de relatii cu clientii sunt instruiti sa ofere solutii adecvate pentru fiecare solicitare, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Echipa de Relatii cu Clientii va fi marita si in viitor, angajatii beneficiind de training constant pentru a asigura asistenta de calitate tuturor utilizatorilor”, declara Vassilis Trochalidis, Director Vanzari si Servicii Relatii cu Clientii, Cosmote Romania.
Peste 1000 de angajati in prezent. Cresterea personalului continua in 2008
Sediul central al Cosmote Romania este amplasat in cladire