Asociatia IAB Romania si biroul din Romania al Cannes Lions au incheiat un parteneriat cu scopul promovarii tinerelor talente in publicitate si marketing online, anunta IAB Romania. Astfel, tinerii interesati de o cariera in domeniu vor beneficia de sesiuni de specializare si vizibilitate pe piata online din Romania, dar si de un start bun pentru participarea la Festivalul de la Cannes dedicat productiilor web, din iunie 2008.
Cannes Lions Romania a introdus, incepand de anul acesta, si internetul pe lista mediilor de publicitate incluse in programele "15 pentru Cannes" si "Young Creatives" pentru care pot opta participantii din Romania, urmand ca cele mai bune echipe selectate in cadrul celor doua programe sa plece la Cannes.
"15 pentru Cannes” este un program destinat studentilor la zi, de la facultati diverse, care au macar un obiect de studiu relevant pentru industria comunicarii, in timp ce pentru programul "Young Lions” aplicantii trebuie sa aiba pina in 28 de ani si un portofoliu conturat in zona creativitatii web.
Anul acesta Romania va trimite la Festivalul de la Cannes, patru tineri interesati sa lucreze in publicitate online, dintre care doi vor participa in cadrul programului "15 pentru Cannes”, iar ceilalti doi vor forma o echipa pentru competitia "Young Lions”. Echipele ce vor reprezenta Romania la cele doua programe ale festivalului vor fi selectate dintr-un grup de douasprezece echipe, care vor fi in competitie si se vor antrena in cadrul Scolii Alternative de Gandire Creativa, vreme de 4 luni.
"Parteneriatul dintre Scoala Alternativa de Gandire Creativa si IAB Romania imi confirma ca in 2008 reusim sa consolidam o comunitate. Ca sunt oameni si organizatii care inteleg ca succesul de echipa, prin asociere, nu stirbeste cu nimic succesul individual. Dimpotriva. Suntem complementari. Esafodam impreuna. Rezult