Incepand din a doua jumatate a lunii ianuarie 2008, uzina de la Mioveni a trecut la o cadenta de fabricatie de 61,3 vehicule/ora, cadenta record in istoria uzinei. Practic, in prezent, la fiecare 52 de secunde, un vehicul iese de pe liniile de montaj ale uzinei Dacia. Din cele 1.300 de vehicule produse zilnic, 690 de vehicule sunt Logan berlina, 560 sunt Logan MCV si 50, Logan VAN.
Pentru atingerea cadentei actuale, Dacia a angajat in ultima perioada aproape 900 de noi salariati numai in cadrul Uzinei Vehicule.
In 2007, uzina de la Mioveni a produs 222.914 vehicule. Actuala majorare de cadenta va permite ca, in 2008, sa se ajunga la o productie totala de peste 310.000 de vehicule.
Alaturi de gama actuala, alcatuita din modelele Logan berlina, Logan MCV si Logan VAN, doua noi vehicule vor iesi, in acest an, de pe liniile de asamblare ale uzinei Dacia. Este vorba despre Logan Pick-Up, prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Bucuresti si de un model bicorp, derivat din modelul Renault Sandero.
Capital Incepand din a doua jumatate a lunii ianuarie 2008, uzina de la Mioveni a trecut la o cadenta de fabricatie de 61,3 vehicule/ora, cadenta record in istoria uzinei. Practic, in prezent, la fiecare 52 de secunde, un vehicul iese de pe liniile de montaj ale uzinei Dacia. Din cele 1.300 de vehicule produse zilnic, 690 de vehicule sunt Logan berlina, 560 sunt Logan MCV si 50, Logan VAN.
Pentru atingerea cadentei actuale, Dacia a angajat in ultima perioada aproape 900 de noi salariati numai in cadrul Uzinei Vehicule.
In 2007, uzina de la Mioveni a produs 222.914 vehicule. Actuala majorare de cadenta va permite ca, in 2008, sa se ajunga la o productie totala de peste 310.000 de vehicule.
Alaturi de gama actuala, alcatuita din modelele Logan berlina, Logan MCV si Logan VAN, doua noi vehicule