Grupul Strauss, unul dintre liderii de pe piata internationala a cafelei, va investi 1,5 milioane de euro in procesul de rebranding al cafelei si in modernizarea fabricii din Bucuresti, Elite Romania schimbandu-si oficial numele in Strauss Romania. In urmatorii doi ani, compania urmeaza sa cheltuiasca 7 milioane de euro pe o serie de programe de modernizare intensive, potrivit reprezentantilor sai.
“Romania este o tara importanta pentru grup, in conditiile in care este lider al pietei locale, cu o cota de piata de 43% in volum si 37% in valoare. Ne asteptam sa inregistram si anul acesta o crestere de doua cifre a afacerilor, ca si in cazul celorlalti ani”, a declarat Mantaya Schwartz (foto), directorul general Strauss Romania.
Anul acesta, oficialii Strauss Romania se asteapta la o crestere de 7% a pretului cafelei, in conditiile devalorizarii monedei nationale si ale crizei laptelui. “Cred ca pretul cafelei va creste, in medie, cu 7% pe toate pietele ca urmare a
Ca strategie de viitor, compania intentioneaza sa-si concentreze atentia pe segmentul premium al cafelei, care detine in Romania o cota din piata locala totala de profil de 1,5-2%, potrivit datelor emise de companie.
“Strauss este prezent pe toate segmentele din cadrul pietei de cafea, insa pana acum nu prea s-a axat pe segmentul premium, beneficiind de o buna colaborare cu Lavazza. Urmeaza sa lansam un nou brand, care se va pozitiona pe segmentul de premium.”
De asemenea, grupul planuieste sa investeasca importante resurse in dezvoltarea segmentul AFH (Away From Home - HoReCa), concentrandu-se pe marcile Lavazza si Elite. “Segmentul AFH inregistreaza, in fiecare an, cresteri de 40%, inclusiv in Romania”, a mai spus directorul general al Strauss Romania.
Anul trecut,