Dupa preluarea Conquiztador.ro de catre Pro TV in urma cu aproximativ doua luni, numarul de vizitatori ai site-ului s-a dublat, apoi s-a triplat, pana la 2,3 milioane de vizitatori in ianuarie, adica circa 100.000 de vizitatori pe zi. , site-ul care gazduieste un joc interactiv de testare a cunostintelor, detinut de divizia online a Pro TV, a ajuns ieri pe prima pozitie in clasamentul , cu peste 775.000 de vizitatori in ultimele sapte zile.
Site-ul a inregistrat luna trecuta aproximativ 2,3 milioane de utilizatori, in crestere cu peste 200% fata de luna decembrie a anului trecut, cand Trafic.ro a monitorizat pe Conquiztador.ro peste 729.00 de vizitatori.
Pe celelalte pozitii din Top 10 se mai afla reteaua de partajare de filme si muzica Trilulilu, urmata de site-ul cotidianului sportiv si site-ul de recrutare .
Vizitatorii Conquiztador.ro au posibilitatea de a se inregistra pe site cu un nume de utilizator si o parola si de a participa ulterior la diverse reprize de verificare a cunostintelor generale.
Astfel, trei concurenti se lupta sa dea raspunsuri cat mai corecte la intrebarile puse pe site pentru a cuceri Romania, pe o harta impartita pe regiuni sau judete.
In functie de raspunsurile oferite, acestia primesc puncte si bonusuri pe care si le pot valorifica participand la licitatiile organizate pe site, in urma carora pot castiga telefoane mobile, monitoare LCD pentru PC-uri, camere web sau notebook-uri.
"Conquiztador" a fost creat de o firma de software din Ungaria, dupa o perioada de productie de aproximativ cinci ani. Jocul online a aparut pentru prima oara in 2002 in versiunea maghiara, ulterior fiind lansate si versiuni pentru Germania, Rusia, Statele Unite si Bulgaria.
In Romania, jocul a fost introdus in luna noiembrie 2006, dupa ce licenta pentru Romania a jocului a fost cumparata de Lucian Iancu, un clujean