La un an dupa lansarea conceptului la Geneva si la sase luni dupa dezvaluirea prototipului final la Frankfurt, Artega GT se apropie de productie.
Marti, oficialii companiei conduse de Klaus Dieter Frers, fost sef la Rolls Royce, au anuntat pretul de pornire pentru supercarul care va fi produs doar in 500 de exemplare anual.
Cei care s-au indragostit deja de sportiva de 300 de cai trebuie sa stie ca pretul de pornire al acesteia a fost fixat la 75.000 de euro.
Pentru cei care nu stiu insa de ce este in stare supercarul, a carei versiune de productie va debuta luna viitoare la Geneva, trebuie sa reamintim performantele acestuia: 0-100 km/h in mai putin de 5 secunde si o viteza maxima de 270 km/h.
Toate aceste performante sunt imprimate de propulsorul V6 de 3.6 litri, transmisia DSG, sasiul din aluminiu si caroseria din fibra de carbon, care impreuna ajuta masina sa totalizeze o masa de doar 1100 de kg.
Stire preluata de pe site-ul Automarket.ro
La un an dupa lansarea conceptului la Geneva si la sase luni dupa dezvaluirea prototipului final la Frankfurt, Artega GT se apropie de productie.
Marti, oficialii companiei conduse de Klaus Dieter Frers, fost sef la Rolls Royce, au anuntat pretul de pornire pentru supercarul care va fi produs doar in 500 de exemplare anual.
Cei care s-au indragostit deja de sportiva de 300 de cai trebuie sa stie ca pretul de pornire al acesteia a fost fixat la 75.000 de euro.
Pentru cei care nu stiu insa de ce este in stare supercarul, a carei versiune de productie va debuta luna viitoare la Geneva, trebuie sa reamintim performantele acestuia: 0-100 km/h in mai putin de 5 secunde si o viteza maxima de 270 km/h.
Toate aceste performante sunt imprimate de propulsorul V6 de 3.6 litri, transmisia DSG, sasiul din aluminiu si ca