Lumini rafinate, fantezie vizuala, apelul la tehnologia moderna - iata elemente ce nu erau familiare pana acum spectacolelor Teatrului National de Opereta "Ion Dacian", care si-a redeschis sala de curand cu spectacolul muzical-coregrafic Bal la
Se pare ca unul dintre efectele prezentei unui regizor de teatru la conducerea Operetei - Razvan Dinca - este cel care tine de parametrul vizual, in mod evident "praful fiind sters" de pe productiile acesteia, din care am putut vedea secvente in spectacolul inaugural.
Urmarind premierele acestui sezon, ne vom putea lamuri daca riscurile acestei operatiuni vor fi mai mari decat beneficiile. Oricum, ambitiile sunt foarte mari si se vor concretiza, se pare, in organizarea de catre Teatrul de Opereta "Ion Dacian" a unui Festival de Opereta si Musical, in iunie, cand vor putea fi vazuti la Bucuresti invitati de la Teatrul de Opereta din Budapesta, Teatrul Dramatic Iaroslav (Rusia), Teatrul National de Opereta din Kiev si Teatrul National din Suedia. Si, tot in acest an, sunt anuntate numeroase premiere, trei dintre ele numai in luna februarie: Dragostea celor trei portocale, o comedie muzicala de Cristian Pepino, Cabaret, montat de Beatrice Rancea (din care publicul spectacolului inaugural a si putut vedea un fragment la iesirea din sala) si Urban Kiss de Razvan Mazilu. Tot in aceasta stagiune, se vor monta la Opereta Lliliacul in regia lui Razvan Dinca, Vaduva vesela in regia lui Attila Beres din Ungaria si My fair lady in regia lui Ion Caramitru.
Revenind la spectacolul de redeschidere a Salii Studio a Teatrului National (puternic afectata de un incendiu in urma cu trei ani), acesta a incercat sa ofere cate ceva din tot ce are Opereta mai bun la aceasta ora. Daca despre cor, de exemplu, nu putem spune prea multe lucruri bune, orchestra condusa de Lucian Vladescu si Emil Maxim s-a aflat intr-o forma