Pe o ramificatie a Caii Victoriei, intre buticuri mai mult sau mai putin exclusiviste de haine si parfumuri, se afla un mic magazin cu obiecte de papetarie mai mult sau mai putin colorate. Colour Shop (Beautiful things) aminteste intr-un fel de atentia aristocratica pentru detalii: orice obiect banal poate fi frumos. (Sau macar glumet). De altfel, unul dintre clipboardurile vandute aici poarta numele celebrei strazi londoneze a croitoriei de lux pentru barbati, Savile Row, iar agendele in carouri (Brit Pop) amintesc de o si mai celebra casa de moda britanica.
La Colour se gasesc si genti si suporturi colorate pentru orice (creioane, farduri, carti vizita, CD-uri, ochelari), dar magazinul e un mic paradis al agendelor, cel putin pentru publicul feminin tanar. De pilda, cele cu desene si mesaje pline de sinceritate de genul "sunt o fashion victim" (marca Jordi Labanda) sau cele Agatha Ruiz de la Prada par facute anume pentru liceene sau studente. Si sunt convinsa ca mamele nu ar refuza una dintre cele mai sofisticate, cu coperte din catifea, piele sau imitatie, si desene ca in revistele frantuzesti din anii '70. Totusi pentru o intalnire de business, sunt mai potrivite cele mai sobre, stil Brit pop sau marca Leathersmith of London. Dar pentru ca magazinul se invecineaza cu mari branduri de moda, nu puteau lipsi motivele acum la moda in colectiile designerilor: capetele de mort (o geanta din panza neagra cu acest motiv costa 200 de lei).
Ideea e ca te poti juca si poti transforma o simpla agenda intr-un mesaj sau o gluma. Pentru ca iluzia sa fie completa, agendele din colectia Antique au coperte precum cartile de la anticariat (Livre d'Amour, Torquato Tasso sau Goethe, la 35 de lei). Si, evident, pagini albe.
Totusi parca e periculos sa-ti scrii jurnalul intr-o agenda colorata si (prea) frumos desenata, care clar va trezi interesul mai mult decat