Relansată în vara anului trecut, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România şi-a anunţat în cursul unei conferinţe de presă proiectele în derulare. Ultimele şase luni par a fi fost unele pline de dinamism pentru Uniune. Unul dintre obiectivele declarate este acela de a susţine toate proiectele care unesc industria.
Relansată în vara anului trecut, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România şi-a anunţat în cursul unei conferinţe de presă proiectele în derulare. Ultimele şase luni par a fi fost unele pline de dinamism pentru Uniune. Unul dintre obiectivele declarate este acela de a susţine toate proiectele care unesc industria.
Printre noutăţi, aceea că preşedintele interimar al Uniunii, până la alegerile din 2009 este, de la 6 februarie, Ştefan Iordache, (Chief Operating Officer, Leo Burnett). Situaţia salariilor din publicitate a fost abordată din perspectiva studiului realizat de Pricewaterhouse Coopers, studiu care a implicat 22 de agenţii şicare se derulează anual, din 2006. Printre concluziile studiului: în industria de comunicare din România s-a înregistrat o creştere salarială mai mare faţă de alte ţări, cu 17%. Pentru 2008 Ştefan Iordache apreciază o creştere mai mică, de doar 15% datorită dinamicii economice. Creşterea cea mai mică s-a înregistrat în zona de media şi ce mai mare în domeniul relaţiilor publice, “aproape dublă” conform lui Iordache. Deşi vor continua să existe diferenţe de creştere salarială între departamente, există o tendinţă de uniformizare a diferenţelor. Salariul de intrare în industrie este de 1.000 de RON, dar atractivitatea rămâne mare pentru tineri, pe de o parte pentru glamoor-ul de care se bucură încă domeniul, pe de altă parte pentru creşterea salarială foarte dinamică de la an la an.
ÎN UMBRĂ. Piaţa de media locală este în atenţia UAPR, care a înfiinţat Clubul de media, o str