A fost lansată în România franciza JLo, marca de haine şi accesorii care poartă numele celebrei artiste. Totodată, Lopez a anunţat şi retragerea din viaţa artistică, pentru o perioadă nedeterminată.
A fost lansată în România franciza JLo, marca de haine şi accesorii care poartă numele celebrei artiste. Totodată, Lopez a anunţat şi retragerea din viaţa artistică, pentru o perioadă nedeterminată.
La mai puţin de trei ani de la deschiderea primului magazin din Statele Unite, hainele şi accesoriile inspirate de Jennifer Lopez au ajuns şi în România. Evenimentul a fost anunţat în cadrul unei conferinţe de presă care a ieşit din monotonie datorită (sau din cauza) unui moment aproape “tristo-ilar”. În timp ce era anunţată venirea în România a mărcii vestimentare şi de accesorii semnate JLo, una dintre manechinele din sală a leşinat, prăbuşindu-se la pământ şi creând oarecum panică în jurul său. Uşor de bănuit cauzele care au aruncat-o la orizontală pe filiforma domnişoară, ştiindu-se deja la câte sacrificii (în special alimentare) sunt supuse toate fetele dedicate trup şi suflet meseriei de model. Odată depăşită criza, fata revenindu-şi la scurt timp, reprezentanţii francizei au povestit mai departe despre afacerea pe care o conduce, din 2000, actriţa şi cântăreaţa Jennifer Lopez dar şi despre proiectele care se vor dezvolta, începând cu acest an, în România.
METROPOLITAN. Astfel, compania intenţionează să deschidă numai în 2008 cinci magazine JLo. “Vom deschide primul magazin JLo în septembrie, în Bucureşti, în Unirea Shopping Center, iar în următorii cinci ani ne propunem să dezvoltăm încă zece magazine în locaţii selecte din Constanţa, Cluj, Timişoara, Braşov”, a declarat Paul Ewans, General Manager Pinnacle Promotion Group. Produsele JLo se adresează unui target tânăr, preponderent între 12 şi 25 de ani, şi îmb