Superbă şi masivă, C6 este o limuzină adevărată, care impresionează deopotrivă prin liniile exteriorului, cât şi prin confortul oferit la interior.
Superbă şi masivă, C6 este o limuzină adevărată, care impresionează deopotrivă prin liniile exteriorului, cât şi prin confortul oferit la interior.
Nu degeaba se spune că maşinile franţuzeşti sunt cel mai bine desenate. Dacă luăm ca etalon Citroën C6, afirmaţia de mai sus are parte de maximum de valabilitate, deoarece constructorul de la Rennes a realizat o limuzină cu totul specială, care îşi merită din plin poziţia pe zona premium, unde se bate cu adversari de calibru, precum Audi, BMW şi Mercedes.
LIN. Modelul testat a fost Citroën C6 Pallas 2.2 HDI Euro 4, al cărui preţ DDP este de 43.185 de euro. Deşi motorul de 2,2 litri şi 173 CP este cel mai mic dintre cele disponibile pe această platformă, maşina nu a dat deloc senzaţia că ar suferi din cauza lungimii şi greutăţii sale, respectiv 4,9 metri şi 1,8 tone. Mai mult, aceste dimensiuni şi suspensia hidropneumatică specifică Citroën contribuie în mod fericit la crearea unei senzaţii atipice atunci când îl conduci, pentru că te simţi mai degrabă la timona unui iaht de lux, decât la volanul unei maşini cu care încerci să eviţi “tranşeele” din intersecţia Rahmaninov cu Floreasca. În orice caz, dacă aveţi senzaţia că 173 CP sunt insufi-
cienţi pentru o asemenea maşină, Citroën vă pune la dispoziţie încă două motorizări, respectiv un 3.0 V6 pe benzină, de 211 CP, şi un 2.7 V6 diesel, de 204 CP.
AERODINAMIC. La exterior, pavilionul curbat, stopurile stil bumerang, luneta concavă şi portierele fără ramă atrag imediat privirile celor din jur, mai ales că toate aceste detalii îl personalizează inconfundabil pe C6. Cu un coeficient aerodinamic extrem de ridicat, Citroën C6