Marea Britanie se confrunta cu o noua „problema”. Vrea sa distruga un „tabu” mai vechi: jena clientilor de a cere la restaurant apa de la chiuveta gratuit si lehamitea cu care servesc ospatarii astfel de clienti „zgarie-branza”. Mai precis, este vorba de o adevarata activitate de lobby pe care o duce regia-furnizor de apa potabila Thames Water, dezamagita ca britanicii nu prea beau apa de la chiuveta, fie din snobism, fie din rusine. Situatia est
Marea Britanie se confrunta cu o noua „problema”. Vrea sa distruga un „tabu” mai vechi: jena clientilor de a cere la restaurant apa de la chiuveta gratuit si lehamitea cu care servesc ospatarii astfel de clienti „zgarie-branza”.
Mai precis, este vorba de o adevarata activitate de lobby pe care o duce regia-furnizor de apa potabila Thames Water, dezamagita ca britanicii nu prea beau apa de la chiuveta, fie din snobism, fie din rusine.
Situatia este foarte serioasa. Citand niste statistici in care apare un grad foarte ridicat al nemultumirii consumatorilor fata de apa imbuteliata si mai ales poluarea la care contribuie atat ambalajele acesteia cat si chiar carbogazificarea ei, Consumer Council for Water (CCW), in colaborare cu furnizorul Thames Water vor sa se puna pe treaba si sa ii faca pe britanici sa mai bea si apa de la chiuveta. Exista chiar un plan prin care se vor face topuri ale restaurantelor in care exista cele mai „prietenoase politici” privind „apa chioara gratuita”, care vor afisa un simbol pe usa, in meniuri si in prezentarea de pe site-uri.
Thames Water alimenteaza cu apa peste 13 milioane de utilizatori casnici sau afaceri si va incepe luna aceasta o campanie publicitara de promovare a apei de la chiuveta, care, sustine furnizorul, este mai buna, mai sigura si mai curata ca niciodata. La acestea se adauga s