După debutul din „Liliacul“, Anca Pârlog ne încântă cu un rol de excepţie în „Aida“. Opera „Aida“ a adus aseară, pe scena Teatrului Liric „Elena Teodorini“, alături de numele deja cunoscute de solişti, precum Ioan Cherata (Amonasro), Marian Dăbuleanu (Mesagerul) şi Daniela Iliuţă (Marea Preoteasă), şi debuturi muzicale: Anca Pârlog (Aida) şi Adrian Zamfir (Regele Egiptului). Voci bune, un spectacol grandios. A fost o încântare s-o descoperim pe Anca Pârlog în rolul Aidei. Alice Ford din „Falstaff“ sau Donna Anna din „Don Giovanni“ a reuşit să se depăşească pe sine şi să dea viaţă unei Aide excepţionale. A fost un drum lung, presărat cu muncă, nenumărate ore de repetiţii. Orice poveste începe cu „A fost odată“ Talentul Ancăi a fost descoprit încă din copilărie. Pentru că micuţa avea înclinaţii spre muzică, mama ei, care iubise muzica dintotdeauna şi care ar fi vrut să îşi vadă visul de a cânta pe o scenă adevărată împlinit, prin prisma Ancăi, a înscris-o la cursurile de pian. Micuţa timidă care descoperea tainele notelor muzicale a urmat apoi cursurile Şcolii de muzică „Dinu Lipatti“, secţia pian, instrument pe care avea să-l studieze până în clasa a XI-a, când şi-a dat seama că ar vrea să facă şi canto. I-a fost alături, pe acest nou drum, profesoara Maria Serafimovici. Înscrierea şi admiterea la Universitatea Naţională de Muzică, Facultatea de Interpretare Muzicală, secţia canto, clasa profesoarei Olimpia Urs, au venit ca un lucru firesc. Nimeni nu se îndoia de talentul tinerei Anca Pârlog, ba, mai mult, aveau să vină confirmări ale acestui dar divin. Un simplu drum în Italia pentru nişte audiţii s-a transformat într-o şedere mai lungă. Vreme de un an, Anca Pârlog a rămas acolo, căci „am decis că am ce învăţa, că pot descoperi ceea ce se întâmplă, de fapt, în muzică, în lumea artistică, lucruri pe care nimeni vreodată nu avea cum să mi le spună“. După perioada