Han Khyu, presedintele LG: Obiectivele noastre depind de stabilitatea economica, inclusiv de evolutia ratei de schimb leu-euro LG Electronics Romania, sucursala locala a producatorului sud-coreean de electronice, electrocasnice si echipamente IT, isi propune atingerea unei cifre de afaceri de 140 mil. euro anul acesta, in crestere cu 35% fata de 2007.
Anul trecut, LG Electronics Romania si-a depasit cu 4 mil. euro estimarile initiale privind nivelul veniturilor, raportand un avans de 51% al vanzarilor, la 104 mil. euro.
"Obiectivele noastre depind de stabilitatea economica, inclusiv de evolutia ratei de schimb leu-euro, de cresterea cererii si a puterii de cumparare a consumatorilor locali. Daca suntem optimisti, putem spune ca vom avea o crestere peste nivelul estimat in prezent", a declarat Han Khyu, presedintele companiei, citat de Mediafax.
Compania vizeaza pentru anul curent o marja a profitului operational de 1%, mizand pe vanzarile de televizoare LCD/ plasma si de telefoane mobile.
LG detine in prezent o cota de 24% pe segmentul monitoarelor LCD pentru PC-uri. Oficialii companiei intentioneaza sa isi extinda acest portofoliu de produse, anticipand o crestere semnificativa a cererii pentru monitoare wide cu diagonala de peste 20 de inchi (50 de centimetri).
"Vom introduce noi produse pe aceste segmente, din clasa premium. Suntem increzatori ca noile noastre produse vor castiga popularitate in Romania", a adaugat Khyu.
In ceea ce priveste televizoarele LCD, compania detine o cota de 16% (din punctul de vedere al numarului de unitati vandute), respectiv de 15% (valoric), clasandu-se pe locul al doilea dupa rivalul Samsung Electronics.
Pe piata televizoarelor cu plasma, compania sud-coreeana ocupa tot pozitia a doua, dupa Panasonic, cu o cota de 31%. "Cele mai vandute modele sunt cele cu diagonala de 42 de inchi