Desi fotografiile alaturate ar putea spune acest lucru, va anuntam inca din start ca Maserati nu are, nu a avut si nici nu va avea vreodata de gand sa construiasca o versiune break a lui Quattroporte, limuzina de lux a italienilor. Si totusi, modelul exista, a fost botezat Cinqueporte si a fost creat special de catre casa StudioM si de designerul Alfredo Stola pentru un cumparator arab (nici nu ne gandeam la alta varianta) care este fanul variantelor break.
De altfel, acelasi client arab are in garaj deja cateva versiuni break ale modelelor scoase de Ferrari, reusind sa duca la alt nivel termenul "exclusiv". Deocamdata, Maserati Cinqueporte se afla la stadiul de concept la scara 1:4, insa modelul final va semana perfect cu acesta. Totusi, casa de design StudioM are si probleme in ceea ce priveste varianta finala: "Daca lasam scaunele posterioare nerabatabile, modificarile de caroserie se fac fara probleme.
Daca insa clientul va dori scaune rabatabile totul se va complica. Avem insa avantajul faptului ca in tara in care trebuie sa ajunga masina nu sunt probleme legate de omologarea acesteia". Pe langa designul sau cel putin interesant, exemplarul unic Maserati Cinqueporte va dispune de o paleta coloristica exterioara exclusiva: tenta bicolora si insertii de aur. Interiorul, la fel ca si pretul modelului, vor ramane elemente la fel de misterioase ca indentitatea cumparatorului.
Si totusi, daca punem la socoteala cei 35.000 de euro pe care un alt client arab i-a platit pentru colorarea bordului exemplarului Quattroporte pe care il avea in garaj, versiunea break risca sa ajunga la un pret triplu fata de modelul de serie din care provine.
Automarket.ro Desi fotografiile alaturate ar putea spune acest lucru, va anuntam inca din start ca Maserati nu are, nu a avut si nici nu va avea vreodata de gand sa construiasca o versiune break a