Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia, a declarat ca sustine taxa auto, dar nu in forma actuala, el avertizand ca mentinerea acesteia ar putea avea efecte in domeniul social prin scaderea locurilor de munca si a sigurantei rutiere, precum si impact negativ asupra mediului. In opinia oficialului Dacia Renault, pastrarea acestei taxe va aduce Romania in fata Curtii Europene de Justitie. "Eu sunt pro-taxa, dar nu in aceasta forma, dar vreau sa vad, daca aceasta taxa va fi anulata, care vor fi peste un an consecintele dezastrului in domeniul social. Ma gandesc la locurile de munca, la siguranta rutiera si la impactul negativ asupra mediului", a spus Stroe. El a mai precizat ca o masina noua este de cinci ori mai rezistenta la accidente decat una veche si este de preferat o taxa, intr-o varianta sau alta, decat eliminarea acesteia, care ar fi "o masura dezastru". Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia, a declarat ca sustine taxa auto, dar nu in forma actuala, el avertizand ca mentinerea acesteia ar putea avea efecte in domeniul social prin scaderea locurilor de munca si a sigurantei rutiere, precum si impact negativ asupra mediului. In opinia oficialului Dacia Renault, pastrarea acestei taxe va aduce Romania in fata Curtii Europene de Justitie. "Eu sunt pro-taxa, dar nu in aceasta forma, dar vreau sa vad, daca aceasta taxa va fi anulata, care vor fi peste un an consecintele dezastrului in domeniul social. Ma gandesc la locurile de munca, la siguranta rutiera si la impactul negativ asupra mediului", a spus Stroe. El a mai precizat ca o masina noua este de cinci ori mai rezistenta la accidente decat una veche si este de preferat o taxa, intr-o varianta sau alta, decat eliminarea acesteia, care ar fi "o masura dezastru".