Reprezentanţii Landmark Management, firma care a achiziţionat fabrica de la Câmpulung, dezafectează liniile de asamblare pentru a amenaja un parc industrial de 64 de hectare. Fabrica ARO de la Reprezentanţii Landmark Management, firma care a achiziţionat fabrica de la Câmpulung, dezafectează liniile de asamblare pentru a amenaja un parc industrial de 64 de hectare.
Fabrica ARO de la Câmpulung se taie la fier vechi. Chiar în aceste zile. Economia de piaţă s-a dovedit o junglă prea încâlcită pentru întreprinderea unde altădată se producea singura maşină 4x4 din România. Odată cu fabrica de autovehicule a dispărut o lume.
Afacerile din jurul fabricii au murit, foştii angajaţi şi-au găsit alte slujbe. În schimb, businessul de pe piaţa imobiliară se conturează ca fiind soluţia optimă pentru redresarea economică din această parte a ţării.
Când zici Câmpulung Muscel este imposibil să nu te gândeşti la ARO. Fabrica pe porţile căreia ieşeau singurele maşini de teren din industria auto se confundă cu localitatea. E ca o emblemă pentru aceste locuri. Odată, oraşul trăia în ritmul fabricii.
Pe vremea în care timpul avea răbdare cu aceste locuri, aproape jumătate din sufletele care locuiau în orăşelul de munte munceau la realizarea autovehiculelor cu tracţiune integrală.
Acum, timpul a ajuns să curgă prea repede pentru musceleni. Pentru că nimic nu mai e cum era înainte, când fabrica mai era pe picioare. La propriu. Emblemă pentru industria auto din România, ARO Câmpulung a ajuns deja amintire. Pentru că uzina este tocată la fier vechi. Fizic. Singura parte bună care va rămâne din ea vor fi pereţii halelor. Maşini întregi de fier vechi ies pline-ochi pe poarta întreprinderii.
După ce John Perez&Comp a cumpărat pachetul majoritar de la stat promiţând că marca autoturismelor româneşti va ajunge un succes de piaţă în SUA, afac