Cele două agenţii de publicitate din Spania, Contrapunto şi McCann Erickson, şi-au adjudecat opt premii la competiţia organizată la Braşov. De la cea de-a noua ediţie a festivalului de Cele două agenţii de publicitate din Spania, Contrapunto şi McCann Erickson, şi-au adjudecat opt premii la competiţia organizată la Braşov.
De la cea de-a noua ediţie a festivalului de creaţie publicitară AdPrint, spaniolii se întorc acasă cu două medalii: cei de la McCann Erickson Spania au câştigat medalia de aur pentru cea mai bună echipă, iar Contrapunto a primit distincţia "Agenţia Îngerilor" şi medalia de argint.
AdPrint 2008, denumit şi "Festivalul marilor idei", şi-a desemnat sâmbătă seară câştigătorii. Agenţiile de publicitate iberice, Contrapunto şi McCann Erickson, şi-au adjudecat cele mai multe distincţii, în timp ce românii de la Graffiti BBDO şi Grey Bucureşti au luat patru premii.
Anul acesta au concurat 170 de echipe de creaţie, dintre care 115 au fost din străinătate, iar 55 din România, reprezentând 23 de agenţii de publicitate autohtone. Cele 400 de lucrări înscrise în concurs au fost analizate de un juriu format din şapte echipe de specialişti în creaţie publicitară de la cele mai importante agenţii de publicitate din lume. Participanţii şi-au înscris lucrările pentru 32 de categorii de produse şi servicii, începând cu "artă şi cultură", "automobile" şi terminând cu "turism" şi "promovare media".
Interesant este faptul că 15 secţiuni nu au avut nominalizări, iar patru categorii au rămas fără câştigători ("artă&cultură", "produse pentru automobile", "entertainment promotion" şi "turism").
AdPrint vrea în topul european
Andrei Borţun, directorul festivalului şi General Manager la Millenium Communications, a remarcat o evoluţie şi o îmbunătăţire atât la nivelul organizatoric, cât şi în ceea ce prive